- » Tekken 3 + EmulatorGry / Freeware
- » Counter-Strike 1.6Gry / Freeware
- » Biznes filmowy 2: Droga do..Gry / Freeware
- » Need for Speed: Carbon - demoGry / Demo
- » KulkiEX 2.0 PLGry / Freeware
- » Dragon Ball Mugen Edition 2Gry / Freeware





- » Alien Arena 2011Gry / GPL
- » Nitronic RushGry / Freeware
- » Open ArenaGry / Freeware
- » Sniper: Ghost WarriorGry / Demo
- » Black Mirror IIIGry / Demo
- » Wiedźmin 2Gry / Demo

FlightGear Flight Simulator 2
» Nazwa | FlightGear Flight Simulator 2 |
» Rozmiar | 299 Mb |
» Licencja | GPL |
» System | Windows: 98/ME/2000/XP/Vista/7 |
» Producent | FlightGear Devlopers & Contributors |
» Pobrań | 782 |
FlightGear to niezwykle realistyczny symulator lotu posiadający licencje GNU/GPL. Gra, choć ze względu na poziom skomplikowania i formę lepiej mówić o programie symulacyjnym, lub po prostu symulatorze jest rozwijana konsekwentnie od 1997 roku.
Istotą projektu jest to by jego użytkownicy mogli współtworzyć i rozwijać mapy, nad którymi możemy latać oraz dodawać nowe modele samolotów.
FlightGear opiera się na silniku nazywanym SimGear, który wykorzystywany jest zarówno w programie jak i podczas badań rozwojowych nad kolejnymi jego elementami. Symulator oferuje ogromne możliwości co doskonale jest ilustrowane przez liczbę samolotów, szybowców i helikopterów, którymi możemy latać. Wszystkie dostępne samoloty odwzorowane są z maksymalną dbałością o realizm i szczegóły zarówno jeśli chodzi o projekt jak i o odwzorowanie zachowania w powietrzu. FlightGear oferuje możliwość zasiadania za sterami zarówno jednopłatowych samolotów z silnikiem o układzie gwiazdowym rodem z nieba doby lat dwudziestych XX wieku jak i ultranowoczesnych wojskowych odrzutowców czy nawet samolotów pasażerskich wielkości 737. Symulator korzysta z trzech modeli lotu JSBim - korzystanie z którego zalecają twórcy, dane samolotów i silników zapisane są w plikach XML i bazują na oficjalnej dokumentacji. Pozostałe dwa to YASim bazujący na modelowaniu przepływów powietrza oraz UIUC model rozwijany kiedyś przez NASA w procesie własnych badań rozwojowych. Ważnym elementem gry są również realistyczne mapy, uzupełniane przez społeczność skupioną wokoło symulatora o modele 3D prawdziwych budynków. I tak już dziś możemy polatać między wieżowcami Manhattanu lub zabytkami Paryża.
Nie przeklinaj, w sieci nie jesteś anonimowy.